Pra­cu­jemy metodą Scrum IEI  

Pra­cu­jemy metodą Scrum w szkole - zwinne zarządzanie

Pry­watne Przed­szkola Moty­lek w Lubli­nie jako pierw­sze w Polsce wpro­wa­dziły Scrum do zarzą­dza­nia zespo­łami nauczy­cieli. Autor­ska adap­ta­cja dyrek­tora pla­cówki Justyny Cho­le­wiń­skiej o nazwie „Scrum w szkole - zwinne zarządzanie” jest metodą zwin­nego zarzą­dza­nia reali­za­cją zadań oświa­to­wych przez zespoły nauczy­cieli w pla­cówce oświa­to­wej. Zasto­so­wa­nie Scrum w naszej pla­cówce jest odpo­wie­dzią na nowe wyzwa­nia sta­wiane wobec pla­có­wek oświa­to­wych, w któ­rych wpro­wa­dza się nie tylko zmiany w podej­ściu do ucze­nia dzieci ale także w podej­ściu zarzą­dza­nia pla­cówką, która powinna być „szkołą uczącą się”. 
 

Zobacz więcej na temat Scrum:
„Scrum w szkole - zwinne zarządzanie”

 

Przejrzystość   Sprawdzanie   Adaptacja
Przejrzystość   Sprawdzanie   Adaptacja

 

 

 

Czym jest Scrum w szkole - zwinne zarządzanie: 

  • to proces scru­mowy słu­żący reali­za­cji głów­nego zada­nia ucze­nia 
  • to struk­tura na którą skła­dają się: Zespoły Scru­mowe oraz zwią­zane z nimi Role (Pro­duct Owner, Scrum Master, Zespół Reali­za­cyjny), Zda­rze­nia Scruma (Pla­no­wa­nie Sprintu, Codzienny Scrum, Prze­gląd Sprintu, Retro­spek­tywa Sprintu), Arte­fakty Scruma (Baclog Zadań, Baklog Sprintu, Defi­ni­cja Ukoń­cze­nia Zada­nia) i reguły postę­po­wa­nia
  • to nasta­wie­nie w reali­za­cji zadań na wykry­wa­nie barier i roz­wią­zy­wa­nie pro­ble­mów 
  • to reali­za­cja zadań oświa­to­wych w sposób zwinny, efek­tywny i kre­atywny w opar­ciu o naj­wyż­sze moż­liwe war­to­ści zadań
  • to struk­tura oparta o empi­ryczny proces kon­troli u pod­staw któ­rego leżą trzy filary: przej­rzy­stość, spraw­dze­nie i adap­ta­cja.
Zapisz Dziecko do Przedszkola Motylek    Raporty i Certyfikaty   Nasz Facebook   Przegląd przedszkolnej piosenki angielskiej

 

 
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2011-2020 Prywatne Przedszkole Motylek  |  Polityka prywatności  | Projekt i wykonanie CreLab.pl